Верхньопетровецький ЗДО "Зіронька”
Чернівецька область, Чернівецький район

Звіт керівника за 2023 - 2024 н.р.

Звіт  директора закладу дошкільної освіти «Зіронька»

за 2023/2024 навчальний рік

 

Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 28.01.2005р. № 55, зміст звіту зроблений на підставі «Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед колективом  та громадськістю».

 

 Мета: подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління закладом дошкільної освіти, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності директора.

 

Головними завданнями мого звіту, як засобу  інформування громадськості є:

  • Підвищення відкритості діяльності закладу дошкільної освіти;
  • Задоволення інформаційної потреби різних груп користувачів: це і батьки, і педагоги, і засоби масової інформації, та органи влади;
  • Створення інформаційного забезпечення ринку освітніх послуг в   ЗДО;
  • Залучення ресурсу «довіри і підтримки» до закладу дошкільної освіти «Зіронька».

 

Керуючись  основними  положеннями  Закону  України « Про  освіту», «Про  дошкільну  освіту»,  Концепції  дошкільного  виховання  в  Україні, Національної  доктрини  освіти  та  виконуючи  план  роботи  на 2022/2023 навчальний  рік, колектив    закладу дошкільної освіти  «Зіронька»  на  протязі  року  працював  творчо  та  відповідально.

 

Розділ І

 

  1. Організаційно-правові засади діяльності  ЗДО «Зіронька»

 

Заклад дошкільної освіти «Зіронька» Верхньопетровецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області загального розвитку розпочав свою діяльність у 2005 році.  Будівля закладу знаходиться в не пристосованому приміщенні та розрахована на  72 місць для дітей раннього та дошкільного віку. На даний час функціонує 3 груп, 1 – ясельного віку «Сонечко», 1 – середнього віку «Дзвіночок», 1 – старшого дошкільного віку «Полуничка». На початку навчального року ЗДО відвідували 50 дошкільнят,  у зв’язку з воєнною агресією, деякі діти разом з батьками виїхали за кордон та через деякий час повернулися. На закінчення навчального року ЗДО відвідує 50 дітей, із них 0 – ВПО.  Режим роботи - п’ятиденний 10,5 - ти годинний. Заклад працює з 8.00 до 18.30 год., вихідні дні – субота, неділя.   

 Юридична адреса:       59034

                                        вул. Буковинська 202

                                        с. Верхні Петрівці

                                        Чернівецький район

                                        Чернівецька область

Заклад дошкільної освіти «Зіронька» у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України  «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Положенням про дошкільний навчальний  заклад України, іншими нормативно-правовими актами, Статутом   ЗДО «Зіронька» Верхньопетровецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області (нова редакція), дата реєстру 21.06.2021р., Колективним договором між адміністрацією та профспілковим комітетом ЗДО «Зіронька» 10.09.2021р., Правилами внутрішнього розпорядку,  посадовими та робочими інструкціями, Листами МОН № 1/3845-22 від 02.04.22 року «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні» 2022/2023 навчальному році»

Навчальний рік у закладі дошкільної освіти починається 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року. З 1 червня до 16 червня  - оздоровчий період.

Заклад дошкільної освіти «Зіронька» здійснює свою діяльність відповідно до  плану роботи, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.

       План роботи схвалений педагогічною радою закладу (протокол №1 від 30.08.2023) та затверджений  директором ЗДО.

Основним компонентом надання дітям якісних освітніх послуг у цьому навчальному році це:

• забезпечення психологічної та фізичної безпеки всіх учасників освітнього процесу.

       Освітній процес закладу спрямований на вирішення головної мети «Виховання здорової, гармонійно розвиненої особистості, підготовка дошкільнят до навчання в НУШ» виконуючи завдання освітньої  програми  «Дитина» та  оновленого Базового компоненту дошкільної освіти.

 У 2023/2024 навчальному році педагогічний колектив працював над головними завданнями, визначеними на рівні держави та науково-методичною проблемою закладу:

- подальше забезпечення доступності та якості освітніх послуг відповідно до оновленого Державного стандарту дошкільної освіти, підвищення якості професійної діяльності педагогічних кадрів та забезпечення безпечного освітнього середовища з урахуванням основних напрямів ВСЗЯО.

та  реалізацією пріоритетних завдань ЗДО:

1.Формувати стресостійкість та гармонійний психофізичний розвиток у всіх учасників освітнього процесу в умовах воєнного часу, шляхом використання інноваційних технологій.

2.  Подальша реалізація завдань, щодо формування патріотичних почуттів дошкільника засобами мистецької-творчої діяльності.

    3.  Розвивати мовленнєву компетентність дитини шляхом накопичення власного досвіду, використання мовлення у різних життєвих ситуаціях.

 

Враховуючи безпекову ситуацію у нашому регіоні заклад працював у очному форматі весь 2023/2024 навчальний рік.  У закладі створені умови для навчання і виховання дітей в умовах воєнного стану в Україні. Відповідно до Рекомендацій щодо організації укриття в об’єктах фонду захисних споруд цивільного захисту персоналу та дітей закладів освіти  облаштовано укриття по вул. Довбуша 5 згідно складеної Угоди між дирекцією ЗДО «Зіронька» та власником особистої споруди. Всі вікові групи знаходяться в укритті та забезпечені відповідно до вимог методичних рекомендацій. Розроблено інструкції для працівників: ІНСТРУКЦІЯ щодо дій в умовах надзвичайних ситуацій воєнного характеру; Алгоритм дій за сигналом «Повітряна тривога!»,  Алгоритм дій щодо укриття у приміщенні ЗДО та проведено інструктаж-практикум щодо дій персоналу під час повітряної тривоги, встановлено «тривожну кнопку» для термінового оповіщення всіх  працівників ЗДО, тобто створено безпечне середовище для перебування дітей в закладі. На жаль, приходилось переривати освітній процес через неодноразові повітряні тривоги, який згодом продовжували в укритті.

Для оптимального рухового режиму є в наявності музичний кімната (вона ж і фізкультурна кімната) ігрові майданчики.

Групові приміщення забезпечені необхідним обладнанням (на 60%), іграшками (на 30%), посібниками, навчально-методичною літературою (на 80%) згідно типового переліку обов’язкового обладнання, навчально-наочних посібників та іграшок. У кімнатах дотримується температурний режим, виконуються правила техніки безпеки.

       Територія дошкільного закладу відповідає санітарним нормам, її площа становить 0,26 га. Заклад має огорожу, зеленні насадження, квітники.

Оновлений інтер’єр всіх групових приміщень відповідає санітарно-гігієнічним і художньо-естетичним вимогам, відповідно до Санітарного регламенту.      

 Світла музично-спортивна кімната обладнана всім необхідним для проведення музичних занять з дітьми, розваг, свят: піаніно, музичний центр, ігровий матеріал, дитячі музичні інструменти. Для фізкультурних занять: швецька стінка, гімнастичні лави, спортивні мати для стрибків  у довжину, дуги для підлізання та куби різної висоти для зістрибування, м’ячі, обручі та інший спортивний інвентар.  Стіни залу естетично оформлені, змінюється посезонно та з урахуванням тем свят, що проводяться.

 

2. Кадрове забезпечення

 

          Роботою закладу «Зіронька» керує Вікован Лідія Вікторівна з 2003 року, має  повну  вищу педагогічну освіту, педагогічний стаж 29 роки.

        ЗДО  не повністю укомплектований педагогічними кадрами:  1директор, 5 вихователів, 1 практичний психолог,  2 асистенти вихователя. На превеликий жаль,  є 1 вакансія вихователя з лютого 2024 року (0.9 ставка) та 0.75 муз.керівника і 0.375 фіз.інструктора. Усього 8 педагогів та 12 – обслуговуючого персоналу.       

Керівний склад сформовано у наступному складі:

  • Директор ЗДО   Вікован Л.В., вища освіта  29 років педагогічного стажу, на посаді директора – 21 рік;

ЗДО забезпечений педагогічними кадрами згідно  штатного розпису, праця педагогів упорядкована відповідно до нормативних норм, передбачених колективним договором. Порівняльний аналіз кількісного та якісного складу педагогічних працівників свідчить про стабільність колективу та його творчий потенціал.

З метою підвищення педагогічної майстерності педагогів, спрямовуючи освітній процес на  виконання головних завдань, дирекцією були сплановані та проведені протягом навчального року різні форми методичної роботи а саме: засідання педагогічної ради  - «круглий стіл» (настановча) «Беремо педагогічний старт в умовах сьогодення»» (серпень 2023); «Психологічна безпека» - психолого-педагогічна рада  (листопад 2023); «Мистецтво як своєрідний індикатор виховання патріотизму», педрада-брифінг (січень 2024); «Мовний розвиток дошкільнят: проблеми та  шляхи їх вирішення»»,   педрада – аналітична (березень 2024); «Навчальний рік позаду: підсумки, проблеми та реалії», підсумкова педрада (травень 2024).

Робота педагогічних рад була проведена на практичній основі. Педагоги обмінювалися досвідом своєї роботи, активно включалися до обговорення «за круглим столом», інформували, аналізували, звітували про власні здобутки, ділились власним досвідом роботи, демонстрували мультимедійні презентації з власного досвіду роботи, презентували себе як педагога та інше.

Важливими формами підвищення рівня педагогічної майстерності педагогів ЗДО є участь у проведенні:

- дискусійний клуб «Як пережити війну і не втратити здоровий глузд» (вересень 2023);

- семінар-практикум «Стресостійкість: управління стресом в умовах сучасності» (жовтень 2023);

 

- майстер-клас «Гра і творчість для психологічного розвантаження» (вересень 2023);

- консультація-діалог      «Використання мистецької діяльності  для розвитку національної свідомості та патріотичних почуттів у дітей»  (грудень 2023);

- навчальний тренінг «Від національної свідомості до патріотизму» (січень 2024);

Протягом 2023/2024 навчального року на високому методичному рівні були проведені заняття та інші форми роботи з дітьми:

 

- інтегроване заняття з використанням творів мистецтва «На гостини до калини» -

 

- заняття з  пріоритетом образотворчої діяльності  «Моя країна – вільна Україна!»

- робота з розвитку мовлення «Мандрівка у казку»

- сюжетно-рольова гра « Відкриваємо кафе»

- проведення хвилинок презентацій,  інформаційні педагогічні години з актуальних питань сучасного українського дошкілля, фестивалі відкритих педагогічних ідей сприяло розвитку творчої думки кожного педагога.

Проведення педагогічних читань, консультацій (щоквартально) та індивідуальних  консультацій  (за потребою). Проведення  цих заходів допомогло колективу на належному рівні вирішити головні завдання річного плану роботи.

Але під час підготовки та проведення даних заходів виникали певні труднощі:

- не всі педагоги брали  активну участь в обговореннях, проявили безініціативність та формально ставились  до виконання поставлених  перед ними завдань через  недостатній рівень підготовки у вузах,  малий досвід роботи та  небажання;

- низький рівень самоосвітньої роботи деяких вихователів, відсутність її результативності через   небажання   підвищити свій рівень кваліфікації.

Згідно плану роботи ЗДО  на 202232024 навчальний рік у закладі було проведено конкурс на кращу підготовку груп до нового навчального року (серпень 2023),  де  педагоги всіх вікових груп сумлінно та творчо підійшли до створення освітнього та безпечного середовища.

Упродовж 2023/2024 навчального року проводилися професійні огляди-конкурси, до кожного – було розроблено Положення про Конкурс, поміж яких:

- «На краще створення сучасної сюжетно-рольової гри»

- «На кращий  мистецький осередок групи» (березень 2024). Представлені осередки вражали своєю оригінальністю, естетичним оформленням, відповідністю віковим особливостям дітей. Переможцями стали колектив педагогів старшої групи «Полуничка» вихователі  Т.К.Георгіян, М.В.Попеску та асистент вихователя Е.І.Кучурян

В цілому рівень та результативність методичної роботи в ЗДО «Зіронька» за 2023/2024 навчальний рік можна відзначити як достатній.

Проведена системна та послідовна управлінська, методична  та організаційно-педагогічна робота сприяла успішному виконанню поставлених завдань на навчальний рік.

 

3. Матеріально-технічна  та навчально-методична база

      Керуючись  основними державними документами, що регламентують діяльність закладу, педагоги спільно з батьками продовжували працювати над оновленням та поповненням  ігрового предметно-розвивального середовища, необхідних умов для розвитку потреб і інтересів кожної дитини для її духовного зростання, фізичної досконалості, прояву самостійності, реалізації своїх задумів і бажань, формуванням ігрової культури дітей.

Заклад дошкільної освіти є комунальним закладом, тому матеріальне та фінансове забезпечення гарантує місцевий бюджет. Завдання адміністрації полягає в оптимальному його прогнозуванні, плануванні та цільовому використанні. Варто відмітити, що осторонь наших проблем які стосуються матеріальних затрат, не стоїть Петровецька громада та відділ освіти подарували закладу навчально розвивальні матеріали два комплекти.

В кожній віковій групі та у всіх приміщеннях ЗДО зроблено косметичний ремонт та проведено генеральне прибирання. У всіх групах обладнано та оновлено освітнє середовище, яке відповідає сучасним вимогам. Завдяки тісній співпраці педагогічного колективу та батьків.

Облаштовано ігрові майданчики всіх вікових груп, відремонтовано та пофарбовано споруди та обладнання на ігрових ділянках .

У закладі своєчасно привезений та замінений пісок. 

На сьогодні в закладі є ще ряд невирішених проблем:  капітальний ремонт зовнішніх стін основної будівлі закладу, однак, через воєнний стан в країні роботу перенесено.  Облаштування туалету для дорослих в приміщенні закладу. Важливим залишається облаштування спортивного  майданчика ЗДО сучасним спортивним обладнанням.

       Пріоритетними напрямами у сфері матеріально-технічного і матеріального забезпечення освітньої діяльності на наступний рік залишаються подальше створення безпечного освітнього середовища: обладнання і оснащення педагогічного процесу, усіх видів діяльності дітей, їхнього побуту, ігрових куточків, фізкультурно-оздоровчої, медичної бази, умов праці робітників закладу

4. Організація харчування дітей

 

 Відповідно до пункту 3.4 Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених наказом Мінагрополітики від 01.10.2012 № 590 в закладі дошкільної освіти «Зіронька»  впроваджено систему НАССР. Згідно наказу по ЗДО від 15.10.32019 року № 91 а/г «Про впровадження системи аналізу небезпечних чинників та критичних точок контролю (НАССР) у ЗДО «Зіронька» створена постійно діюча група НАССР,  яка працює згідно Положення. Організовано щомісячний моніторинг виявлення невідповідностей на харчоблоці та впровадження коригувальних дій членами групи НАССР.

Відповідно до наказу по ЗДО «Зіронька»  «Про  створення робочої групи з упровадження норм та Порядку організації харчування, затверджених постановою КМУ від 24.03.2021 № 305 з січня 2022 року» в закладі впроваджено норми та Порядок організації харчування відповідно до Постанови № 305.  Розроблено примірні чотиритижневі сезонні меню на основі меню, яке рекомендує МОЗ України, затверджено наказом директора ЗДО  та погоджено  з територіальним органом Держпродспоживслужби.

Вартість харчування коливалася у межах від 16.55 до 21.40 гривень на одну дитину для дітей раннього віку та від 22.37  до 29.87 гривень на одну дитину для дітей дошкільного віку.

На основі накопичувальної відомості обліку витрат продуктів на одну дитину у закладі щомісячно проводиться аналіз виконання натуральних норм харчування. Встановлено, що вихованці за календарний 2023 рік спожили у середньому:

       

 

Харчування у порівнянні з минулими роками по окремих продуктах  харчування  має значне покращення.

 Питання харчування дітей систематично розглядалися на виробничих нарадах, зборах трудового колективу, нарадах при директорі; аналізувалися показники, розроблялися заходи щодо їх покращення.  

5. Медичне обслуговування дітей в ЗДО

Заклад дошкільної освіти має медичний кабінет .Медичне обслуговування дітей закладу забезпечувала  сестра медична  – І.І.Банческу

  Протягом навчального року  всі працівники закладу суворо та постійно дотримувались всіх санітарних вимог відповідно до діючих державних нормативних документів та Санітарного регламенту для дошкільних закладів. Та попри все, колектив  закладу приділяв велику увагу формуванню здоров’язбережувальної компетентності дітей. Ефективність оздоровчих заходів визначалася тим, що поєднувалася тривала комплексна інтенсивна оздоровчо-профілактична робота з педагогічними заходами в умовах звичайного режиму життя дошкільників. Дитину оточують кваліфіковані педагоги,  медична сестра, які здійснюють постійний моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування.

Педагогами здійснювався диференційований та індивідуальний підхід до дітей під час проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму впродовж дня, гартувальних заходів, підбору рухливих ігор, ігор-естафет тощо.

Для вирішення завдань фізичного розвитку та забезпечення організованої та самостійної діяльності дітей дошкільного віку на свіжому повітрі ми  використовуємо  всі доступні ресурси закладу. 

З метою зниження захворюваності дітей велике значення приділялось загартуванню дітей в умовах ЗДО та сім’ї. Проводились оздоровчі заходи: загартування повітрям і водою, використання фітотерапії, вітамінів «Ревіт», часнику, цибулі, лимонів.

Проводився повсякденний контроль за чітким виконанням режиму дня, тривалості прогулянок, санітарним станом приміщень, одягом дітей відповідно температурному режиму, що забезпечує тепловий комфорт дитини. Протягом року проводились спортивні свята,  розваги,  Дні здоров’я, Тиждень Здоров’я.

У кожній віковій групі здійснювався індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи та заповнювався листок здоров’я вихованців  за результатами обстеження дітей  та антропометричними вимірюваннями.

      На жаль, у закладі немає фізкультурної зали, що заважає виконанню у повному обсязі завдань з фізичного виховання відповідно до Державного стандарту дошкільної освіти.

     У всіх вікових групах відвідування зафіксовано приблизно на однаковому рівні. Високий відсоток пропусків можна пояснити тим, що заклад не відвідують діти, з якими є кому залишитися дома . Підсумки  відвідування аналізувалися на нарадах при директору (щомісячно) та виробничій нараді: питання – Звіт про відвідування вихованцями ЗДО у 2023 році, шляхи його покращення  (січень 2024 р.)

 

6. Моральне та матеріальне стимулювання працівників,

організація їх відпочинку та оздоровлення:

У  закладі дошкільної освіти «Зіронька» ведеться робота по моральному та матеріальному стимулюванню педагогічних працівників та обслуговуючого персоналу.

При отриманні щорічної основної відпустки педагогічні працівники отримують,  крім відпускних,  оздоровчі в розмірі місячного посадового окладу, на жаль цього не можна сказати про обслуговуючий персонал ЗДО. Працівникам, які перебувають на лікарняних, виплачують кошти за рахунок фонду та підприємств.

Всі педагогічні працівники отримують доплати за вислугу років та категорію згідно тарифікації.

 Встановлено всім педагогічним працівникам ЗДО 20% - за престижність професії. Медична сестра, завгосп, кухарі, машиніст з прання та підсобні працівники харчоблоку  отримують згідно Колдоговору за  важку та напружену роботу додаткові дні відпустки. Однак, на відміну від педагогічних працівників, при наданні основної відпустки є обмеження для технічного персоналу – 24 календарних днів (під час дії воєнного стану в Україні).  Медична сестра, помічники вихователів, працівники харчоблоку та пральні отримують доплату за шкідливі умови праці відповідно до атестації робочих місць.

 

7. Забезпечення оптимальних умов праці та соціального захисту  працівників ЗДО

Між адміністрацією і трудовим колективом закладу укладений Колективний договір на 2021-2025 рр., зареєстрований  та  ухвалений на зборах трудового колективу ЗДО «Зіронька» протокол.  Внесено зміни та доповнення до Колективного договору між керівником та первинною профспілковою організацією ЗДО «Зіронька»  зареєстрований та  ухвалений на зборах трудового колективу ЗДО «Зіронька»  . Цей договір є нормативним актом, на підставі якого здійснюється регулювання соціально – економічних, виробничих і трудових відносин.

Щодо соціально – трудових пільг, гарантій, компенсацій адміністрація та орган профспілкової первинної організації забезпечують належні умови соціального захисту працівників. Зобов’язання адміністрації, передбачені колективним договором, ретельно виконуються.

Між адміністрацією та профспілковим комітетом існує тісний зв’язок. Дирекцією узгоджуються з головою ПК усі накази щодо тарифікації педагогічних працівників, преміювання, нагородження, стягнення, встановлення надбавок. Члени профспілкового комітету є членами атестаційної та тарифікаційної комісій, ради з питань охорони праці та ради харчування.

Мікроклімат в колективі можна визнати добрим. Створені належні  умови для здійснення освітньо-виховної роботи,  відносини з керівництвом та колегами стабільні, доброзичливі. Кожен працівник добросовісно відповідає  за свій об’єм роботи, з відповідальністю відносяться до виконання своїх функціональних та посадових обов’язків. Творча атмосфера у колективі відповідає високому рівню професійності працівників.  А тому провідним у роботі  закладу є забезпечення фахового удосконалення щодо формування освіти, реалізації принципів її гуманізації, демократизації, переорганізації процесу навчання та головне - розвитку особистості дитини.

 

 

 

Розділ ІІ

1. Результативність освітньо - виховного процесу

В зв’язку з процесами модернізації дошкільної освіти великої уваги набуває створення сприятливих умов для розвитку дитини. Цьому сприяє впровадження інноваційних освітніх технологій в освітній  процес, забезпечення педагогічного колективу новою методичною літературою, періодичним підписним виданням, сучасним дидактичним матеріалом. Працюючи над виконанням річних завдань, педагогічний колектив систематично використовував у роботі інтерактивні форми співпраці з дітьми та батьками.

Плануючи роботу своєї вікової групи, вихователі враховували вимоги комплексних освітньої програми «Дитина» та завдання нового  Базового компонента дошкільної освіти, план і режим роботи закладу. Графіки музичних та фізкультурних занять розробляються і затверджуються дирекцією з дотриманням протиепідемічних заходів (під час дії карантину, який на даний час припинився).

Основною формою організаційної роботи освітньої діяльності дітей дошкільного віку у нашому ЗДО залишаються заняття з різних видів діяльності. У закладі вихователі проводять заняття індивідуальної та групової форми організації, тематичні, комплексні, комбіновані, інтегровані, підсумкові. Тривалість занять для дітей раннього віку – 10-15хв.; молодшого дошкільного віку – 15-20хв.; старшого віку – 25-30хв.

Під час планування освітньої роботи педагоги дотримуються вимог інструктивно-методичних рекомендацій,  листів МОН України щодо питань організації роботи закладів дошкільної освіти та чинних програм, враховуючи граничне навантаження на дитину, передбачене раціональне чергування видів діяльності, доцільне використання місць для проведення занять. Складаючи розклад занять, планували заняття переважно у першій половині дня, а заняття гуртків – в   другій.

 Предметно – розвивальне середовище в групах можна охарактеризувати як таке, що відповідає інноваційним вимогам: створені комфортні, сприятливі умови для розвитку дитини в самостійній і спільній діяльності. Враховано розподіл дитячої активності, гендерний підхід, психофізіологічний комфорт, трансформація простору.

Два рази на рік директор ЗДО разом з вихователями  проводиться моніторинг  рівня знань дітей,  результативності виконання завдань освітніх ліній  по всім віковим групам. Організована освітньо-пізнавальна діяльність планувалась відповідно до завдань освітньої  програми з урахуванням умов розвивального предметного, природного, соціального середовища і потреб, інтересів, запитів, здібностей дітей.

Зведені результати свідчать про наступне:

№ з/п

Вікова група

Всього дітей

Кількість дітей з високим рівнем з числа обстежених

Кількість дітей з достатнім  рівнем з числа обстежених

Кількість дітей з середнім рівнем з числа обстежених

Кількість дітей з початковим рівнем з числа обстежених

1

«Сонечко»

ясельний  вік

Алергуш О.Г.

16

П. р.

 

-

К. р.

 

-

П. р.

 

-

К. р.

 

30%

П. р.

 

55%

К. р.

 

65%

П. р.

 

94%

К. р.

 

5%

2

«Дзвіночок»

середній вік

Ньока О.Ю.

Грижинку Ю.В.

18

-

-

-

29,28%

57%

   64%

42%

66%

3

«Полуничка»

 Старший вік

Георгіян Т.К.

Попеску М.В.

16

-

9.19%

9.18%

26.41%

39.8%

39.62%

51.06%

25%

 

Всього:

50

-

9.19%

9.18%

85.60%

151.8%

168.62%

187.06%

96%

 

 

Отже, виходячи з результатів оцінювання, можна зробити наступні висновки: кожна дитина в певній мірі реалізувала свій потенціал, вона жила та діяла на рівні своїх оптимальних вікових і індивідуальних можливостей. Протягом року чітко простежується як загальна тенденція позитивної динаміки змін щодо підвищення рівня знань, умінь, навичок дітей, так і тенденція позитивної динаміки змін кожної дитини.

        Результати обстеження рівня розвитку вихованців закладу за минулий навчальний рік засвідчують, що педагогічний колектив на достатньому рівні виконує завдання, висунуті Державним стандартом та нормативними документами. Аналіз показав, що освітньо – виховна робота ведеться на належному рівні.

Під час проведення моніторингу виявлено різні прояви компетенції дітей за освітніми напрямами  Базового компоненту дошкільної освіти які мали різний характер формування. Найбільш успішні показники за освітніми напрямами «Гра  дитини», «Дитина у природному довкіллі»,  «Дитина у світі мистецтва». Найнижчі показники належать освітнім напрямам «Дитина в соціумі», «Особистість дитини» та «Мовлення дитини».

На думку вихователів, основна причина недостатніх знань дітей за деякими освітніми напрямами  полягає в тому, що  рівень розвитку дітей у групах різний, тому і загальні показники компетенцій  дітей різні;  при цьому, вихователі вважають,  що освітні завдання, які заявлені  в програмі розраховані на ідеальну дитину. Для успішної реалізації поставлених завдань освітній процес передбачає індивідуальні форми роботи з малятами, що в деякій мірі неможливе із-за великої наповнюваності груп.

Варіативність використаних методичних заходів, співпраця всіх служб закладу, підвищення рейтингу закладу в місті є певними чинниками, які впливають на підвищення рівня професійної компетентності педагогів, на якість вирішення завдань  плану роботи ЗДО.

 

Пріоритетні завдання, визначені відповідно  плану роботи ЗДО на 2023/2024 навчальний рік виконані в повному обсязі.

Одним із пріоритетних напрямків в роботі педагогів зі старшими дошкільниками було формування життєвої компетентності дошкільника, здійснення підготовки дітей до школи, соціалізація дитячої особистості, надання кваліфікованої допомоги дитині у формуванні елементарних навичок навчальної діяльності та адаптації до нових соціальних умов. Належне місце в підготовці дітей до школи займали фронтальні інтегровані, комплексні, тематичні та індивідуальні заняття. Організації виховання та розвитку дітей проводилась у розвивально-тематичному напрямку.

Згідно проведеного моніторингу та тісної співпраці з батьками вихованців старшого дошкільного віку, слід зазначити, що готові до навчання в школі -  9 дошкільників, але 6 дітей залишилось в закладі дошкільної освіти по причині небажання батьків віддати дитину до школи.

У 2023/2024 навчальному році в закладі  функціонували  дві інклюзивні групи. Всього заклад відвідують 3 дітей з ООП з різними рівнями підтримки. На педагогічній раді № 4 члени Команди психолого педагогічного супроводу дітей з освітніми особливими потребами звітували про роботу інклюзивних груп. 

Педагоги ЗДО наполегливо працювали над виявленням творчого потенціалу ранніх захоплень дітей, розвитку їх інтелектуальних та творчих здібностей.

Впродовж навчального року ми як могли підтримували наших відважних воїнів: неодноразово було оголошено збір на підтримку нашим воїнам.

Шановні батьки! Впродовж навчального року  ми отримали багато добрих  відгуків, побажань на нашу адресу, як на сторінках в соціальних мережах так і в спілкуванні з вами, і  побачили, що ви - люди не байдужі, яких цікавить кожна прожита  дитиною хвилина в нашому закладі. Ми вдячні вам за співпрацю.

 

 

 

Логін: *

Пароль: *